تحولات منطقه

فعال الجزایری که در جریان مشارکت در ناوگان صمود به دست نظامیان صهیونیست بازداشت شده بود از رنج حضور در زندان های این رژیم گفت.

فعال الجزایری: ۲ روز بازداشت در زندان اسرائیل مثل ۲ سال بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نقل از روسیا الیوم، عبدالرزاق مقری فعال سیاسی الجزایری که در جریان حضورش در ناوگان صمود توسط نظامیان صهیونیست بازداشت و به زندان رژیم صهیونیستی منتقل شده بود تاکید کرد که تصویر واضحی از دردها و رنج های اسرای فلسطینی داخل این زندان ها برایش ترسیم شده است.

وی افزود: ما آنجا بود که شدت ظلم و تحقیر را از سوی نظامیان اسرائیلی احساس می کردیم. آنها حتی از دادن دارو به بیماران ممانعت می کردند. ۲ روز در زندان های اسرائیل بودیم اما برای ما ۲ سال گذشت.

مقری بعد از رهایی از دست نظامیان صهیونیست با یک پرواز به ترکیه منتقل شد.

وی گفت: ما به هدفمان که همان رسوا کردن تجاوزات اسرائیل بود رسیدیم.

لازم به ذکر است که همچنان ۱۱ فعال الجزایری در زندان های رژیم صهیونیستی بازداشت هستند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • مدیر سایت مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظرات پس از تأیید منتشر می‌شود.
captcha